§ 18. Õpetajate koostöö ja töö planeerimise põhimõtted
§ 18.1. Õpetajate koostöö
(1) Õpetaja koostöö eesmärgiks on õppekavas kirjeldatud taotletavate õpitulemuste ja pädevusteni jõudmine õppe- ja kasvatustegevuse kaudu, lähtudes õpiväljunditest, etteantud ajast, õppekavas kirjeldatud õppesisust ja õppetegevusest.
(2) Õpetajad teevad koostööd koostöövestlustel, ainevaldkonnapõhistes ja temaatilistes töörühmades ning jagavad oma kogemusi töökoosolekutel ning kolleegidega suhtlemisel.
(3) Erinevate ainevaldkondade vahelist õpetajate koostööd koordineerib õppejuht.
§ 18.2. Õpetaja töö planeerimine
(1) Õpetaja planeerib oma tööd töökavas.
(2) Töökava koostatakse kooli õppekavas esitatud ainekavade alusel.
(3) Töökava esitatakse Stuudiumi keskkonnas.
(4) Õpetaja koostab konkreetsed töökavad ainete ja klasside kaupa. Kohustusliku osana esitatakse aine õppeteemade loetelu, õpitulemused, kasutatavad materjalid ning hindamispõhimõtted kursuste või trimestrite kaupa. Hindamise kohta esitatakse informatsioon õpilastele iga trimestri/kursuse algul Stuudiumi kaudu. Õpilaste teavitamisel kantakse arvestuslikud tööd koos tähtajaga esimesel võimalusel ka Stuudiumi.
(5) Töökava esitatakse õppejuhile enne õppeaasta algust, kui ei ole kokku lepitud teisiti.